Öncelikle merhabalar

prostat iltihabının cinsellik üzerindeki olumsuz etkilerini ve tedavi yöntemlerini bu başlık altında paylaşabilirsiniz.
Biter
Mesajlar: 74
Kayıt: 16.12.2018 - 19:57
Şehir: Nevşehir
Hastalık Başlangıç Yılı: 2018
Yaş: 21

Re: Öncelikle merhabalar

Mesaj gönderen Biter »

alihan411 yazdı: 13.05.2024 - 17:23 Valla bugün konuşmaya bile fırsat bulamadım arkalarından atlı koşturur gibi acele ediyorlar. İlaçların kullanıp kontrole gittikten sonra bu sefer kültür de saydırın dicem inş triplere girmez diğerleri gibi
Yani lökosit bu kadar yüksekse net bir şekilde iltihap var demektir. Neden kültür yapmamış çok saçma doğrusu
alihan411
Mesajlar: 47
Kayıt: 02.04.2024 - 06:51
Şehir: kocaeli
Hastalık Başlangıç Yılı: 2022

Re: Öncelikle merhabalar

Mesaj gönderen alihan411 »

Biter yazdı: 13.05.2024 - 17:24
alihan411 yazdı: 13.05.2024 - 17:23 Valla bugün konuşmaya bile fırsat bulamadım arkalarından atlı koşturur gibi acele ediyorlar. İlaçların kullanıp kontrole gittikten sonra bu sefer kültür de saydırın dicem inş triplere girmez diğerleri gibi
Yani lökosit bu kadar yüksekse net bir şekilde iltihap var demektir. Neden kültür yapmamış çok saçma doğrusu
Kanka neden çünkü biz bu şikayetler ile gidince şeyine takan olmuyor afedersin. Kronik prostatit teşhisi koyulan kişiler hep doktorlara ısrar edip yada bilinen doktorlara gidip durumunu öğrenebiliyor. 4 kap testi yapıyorsun kültür yaptırmıyorsun şimdi neyse strese girmicem bedavaya. Bir de tahlili verirken asistan eleman vardı ona dedim ki kültür yapılacak bunlardan değil mi diye, yok ya ne gerek var ki kültüre falan diyor çok biliyor denyomatikler
Biter
Mesajlar: 74
Kayıt: 16.12.2018 - 19:57
Şehir: Nevşehir
Hastalık Başlangıç Yılı: 2018
Yaş: 21

Re: Öncelikle merhabalar

Mesaj gönderen Biter »

alihan411 yazdı: 13.05.2024 - 17:28
Biter yazdı: 13.05.2024 - 17:24
alihan411 yazdı: 13.05.2024 - 17:23 Valla bugün konuşmaya bile fırsat bulamadım arkalarından atlı koşturur gibi acele ediyorlar. İlaçların kullanıp kontrole gittikten sonra bu sefer kültür de saydırın dicem inş triplere girmez diğerleri gibi
Yani lökosit bu kadar yüksekse net bir şekilde iltihap var demektir. Neden kültür yapmamış çok saçma doğrusu
Kanka neden çünkü biz bu şikayetler ile gidince şeyine takan olmuyor afedersin. Kronik prostatit teşhisi koyulan kişiler hep doktorlara ısrar edip yada bilinen doktorlara gidip durumunu öğrenebiliyor. 4 kap testi yapıyorsun kültür yaptırmıyorsun şimdi neyse strese girmicem bedavaya. Bir de tahlili verirken asistan eleman vardı ona dedim ki kültür yapılacak bunlardan değil mi diye, yok ya ne gerek var ki kültüre falan diyor çok biliyor denyomatikler
Benim 3-5 lökosit çıktı doktor kp değilsin dedi. Prostatın küçük dedi. Kültüre ise gerek duymadı çünkü bizim için en büyük belirteç lökosit dedi
han007
Mesajlar: 60
Kayıt: 26.03.2024 - 11:40
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2024

Re: Öncelikle merhabalar

Mesaj gönderen han007 »

Biter yazdı: 13.05.2024 - 17:47
alihan411 yazdı: 13.05.2024 - 17:28
Biter yazdı: 13.05.2024 - 17:24

Yani lökosit bu kadar yüksekse net bir şekilde iltihap var demektir. Neden kültür yapmamış çok saçma doğrusu
Kanka neden çünkü biz bu şikayetler ile gidince şeyine takan olmuyor afedersin. Kronik prostatit teşhisi koyulan kişiler hep doktorlara ısrar edip yada bilinen doktorlara gidip durumunu öğrenebiliyor. 4 kap testi yapıyorsun kültür yaptırmıyorsun şimdi neyse strese girmicem bedavaya. Bir de tahlili verirken asistan eleman vardı ona dedim ki kültür yapılacak bunlardan değil mi diye, yok ya ne gerek var ki kültüre falan diyor çok biliyor denyomatikler
Benim 3-5 lökosit çıktı doktor kp değilsin dedi. Prostatın küçük dedi. Kültüre ise gerek duymadı çünkü bizim için en büyük belirteç lökosit dedi
çünkü lökosit oranın düşük... benimde 20-25 çıktı bu ay kültür yaptıracagım boş boş anti kullanmanın mantıgı yok
Ortega
Mesajlar: 8
Kayıt: 13.03.2024 - 09:05
Şehir: Istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2024

Re: Öncelikle merhabalar

Mesaj gönderen Ortega »

han007 yazdı: 13.05.2024 - 18:50
Biter yazdı: 13.05.2024 - 17:47
alihan411 yazdı: 13.05.2024 - 17:28

Kanka neden çünkü biz bu şikayetler ile gidince şeyine takan olmuyor afedersin. Kronik prostatit teşhisi koyulan kişiler hep doktorlara ısrar edip yada bilinen doktorlara gidip durumunu öğrenebiliyor. 4 kap testi yapıyorsun kültür yaptırmıyorsun şimdi neyse strese girmicem bedavaya. Bir de tahlili verirken asistan eleman vardı ona dedim ki kültür yapılacak bunlardan değil mi diye, yok ya ne gerek var ki kültüre falan diyor çok biliyor denyomatikler
Benim 3-5 lökosit çıktı doktor kp değilsin dedi. Prostatın küçük dedi. Kültüre ise gerek duymadı çünkü bizim için en büyük belirteç lökosit dedi
çünkü lökosit oranın düşük... benimde 20-25 çıktı bu ay kültür yaptıracagım boş boş anti kullanmanın mantıgı yok
Merhaba ikinci lökosit değerlerinizi saydırdınız mı, tedavinizin hangi aşamasındasınız?
alihan411
Mesajlar: 47
Kayıt: 02.04.2024 - 06:51
Şehir: kocaeli
Hastalık Başlangıç Yılı: 2022

Re: Öncelikle merhabalar

Mesaj gönderen alihan411 »

Benim saydırmam için henüz 1 hafta daha var gelecek hafta pazartesi sonuçlara bakılacak. Şu ED işi çok ağır boyutlara geldi sabah ereksiyonu hiç yok penis adeta yok gibi yerinde. Hiçbir anlamda tepki yok sonumuz hayrolsun cinsiyetsiz gibi hissediyorum.
probata
Mesajlar: 7
Kayıt: 20.11.2023 - 13:54
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2022

Re: Öncelikle merhabalar

Mesaj gönderen probata »

Seni çok iyi anlıyorum kardeşim, ben tadalafil kullandığımdan beri sabah ereksiyonları haftanın en az 2 3 gününde oluyor tamamen geri dönüş olmadı ama faydasını görebildim diyebilirim
alihan411
Mesajlar: 47
Kayıt: 02.04.2024 - 06:51
Şehir: kocaeli
Hastalık Başlangıç Yılı: 2022

Re: Öncelikle merhabalar

Mesaj gönderen alihan411 »

probata yazdı: 19.05.2024 - 17:22 Seni çok iyi anlıyorum kardeşim, ben tadalafil kullandığımdan beri sabah ereksiyonları haftanın en az 2 3 gününde oluyor tamamen geri dönüş olmadı ama faydasını görebildim diyebilirim
20 mg kullansam dahi eskisi gibi faydası olmuyor reis. 2 ay öncesine kadar içmeye korkuyordum penis inmiyor diye şimdi de tam tersi durum hakim. Ama bu sorun prostatit kaynaklı mı yoksa başka bir şey mi bilmiyorum. Dopplerde peyronie de çıktı çünkü, gidiyoruz bir yolda ama sonu nereye varır bilinmez.
han007
Mesajlar: 60
Kayıt: 26.03.2024 - 11:40
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2024

Re: Öncelikle merhabalar

Mesaj gönderen han007 »

Ortega yazdı: 19.05.2024 - 12:30
han007 yazdı: 13.05.2024 - 18:50
Biter yazdı: 13.05.2024 - 17:47

Benim 3-5 lökosit çıktı doktor kp değilsin dedi. Prostatın küçük dedi. Kültüre ise gerek duymadı çünkü bizim için en büyük belirteç lökosit dedi
çünkü lökosit oranın düşük... benimde 20-25 çıktı bu ay kültür yaptıracagım boş boş anti kullanmanın mantıgı yok
Merhaba ikinci lökosit değerlerinizi saydırdınız mı, tedavinizin hangi aşamasındasınız?
bu hafta kültür baktıracagım henüz lökosite baktırmadım ikinci defa
prostatiniseveyim2
Mesajlar: 82
Kayıt: 22.04.2024 - 10:53
Şehir: İstanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2014

Re: Öncelikle merhabalar

Mesaj gönderen prostatiniseveyim2 »

Alihan kardeşim baskalarina da çok faydalı bilgiler var bu baslikta ama sadece sen bilion elli gün sonra bu başlık bı şey öğrenmek isteyen hiç bı fayda saglamayack
prostatiniseveyim2
Mesajlar: 82
Kayıt: 22.04.2024 - 10:53
Şehir: İstanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2014

Re: Öncelikle merhabalar

Mesaj gönderen prostatiniseveyim2 »

Başlığı deistirmen mümkün mu
alihan411
Mesajlar: 47
Kayıt: 02.04.2024 - 06:51
Şehir: kocaeli
Hastalık Başlangıç Yılı: 2022

Re: Öncelikle merhabalar

Mesaj gönderen alihan411 »

prostatiniseveyim2 yazdı: 20.05.2024 - 23:04 Başlığı deistirmen mümkün mu
Kankacım inan anlamadığım işler. Eğer modlar yazımızı görüyorsa Güncel Hikayem adı altında değişirse başkalarına da yarar sağlarız.
edddzg
Mesajlar: 1
Kayıt: 21.05.2024 - 11:46
Şehir: İstanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2015

Re: Öncelikle merhabalar

Mesaj gönderen edddzg »

Merhabalar,

ilgili hastalık için Uzm. Dr. Kutluhan Erdem'i ziyaret edebilirsiniz. Geçmiş olsun.
kadir
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 10376
Kayıt: 19.04.2015 - 23:04
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2004
Yaş: 64

Re: Öncelikle merhabalar

Mesaj gönderen kadir »

Bu doktorun Uzmanlık alanı,tedavi şekli,tanı ve teşhis yöntemi nedir? Kronik Bakteriyel Prostatitten muzdarip hastalardan iyileştirdiği hastalar varmı?
yenicezseni
Mesajlar: 200
Kayıt: 24.03.2024 - 12:34
Şehir: İstanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2023

Re: Öncelikle merhabalar

Mesaj gönderen yenicezseni »

edddzg yazdı: 21.05.2024 - 11:48 Merhabalar,

ilgili hastalık için Uzm. Dr. Kutluhan Erdem'i ziyaret edebilirsiniz. Geçmiş olsun.
Hocam kimdir bu doktor
Cevapla