2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Hastalığın sebep olduğu belirti ve yakınmalara ait soru ve görüşlerinizi bu başlık altında paylaşabilirsiniz.
kadir
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 10569
Kayıt: 19.04.2015 - 23:04
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2004
Yaş: 65

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen kadir »

hakyemez yazdı: 26.01.2024 - 20:42
rasett81 yazdı: 26.01.2024 - 20:39
hakyemez yazdı: 26.01.2024 - 20:29

Teşekkürler hocam. Aklımda almak okadar istiyorum ki ama yok ülkede ... Amazonda da gümrüğe takılıyor tedarik edebileceğim bir yer var mı acaba yardımınız için teşekkürler
Evet gümrüğe takılıyor benim 4,5 ay süründü en sonunda Almanya'dan gelen biri olunca acil 2 .kez sipariş verdim bu arada gümrüğe takılan siparisimde almanyadaki arkadaşıma geri gelmiş gelen biri olursa yollucak burdan bı arkadasa vericem Kadir abi izin verirse
Valla usta bana ver ya kadir abinin iznini alalım :) Sana güzel bı yemek ismarlarim hem para ticaretide yapmamiş oluruz :)
Sıkıntı yok kardeşim bu uygulamayı indirebilirsin cep telefonuna.
hakyemez
Mesajlar: 161
Kayıt: 26.12.2023 - 19:18
Şehir: mugla
Hastalık Başlangıç Yılı: 2022

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen hakyemez »

kadir yazdı: 26.01.2024 - 20:47
hakyemez yazdı: 26.01.2024 - 20:42
rasett81 yazdı: 26.01.2024 - 20:39
Evet gümrüğe takılıyor benim 4,5 ay süründü en sonunda Almanya'dan gelen biri olunca acil 2 .kez sipariş verdim bu arada gümrüğe takılan siparisimde almanyadaki arkadaşıma geri gelmiş gelen biri olursa yollucak burdan bı arkadasa vericem Kadir abi izin verirse
Valla usta bana ver ya kadir abinin iznini alalım :) Sana güzel bı yemek ismarlarim hem para ticaretide yapmamiş oluruz :)
Sıkıntı yok kardeşim bu uygulamayı indirebilirsin cep telefonuna.
Teşekkürler abi . Abi enterekok uredi bende antibiogramda göre agumentin ve cezol reçete edildi ve farkı hissediyorum idrar debisi artışında ve idrarı tam bosaltabilme konusunda peki abi sizin bu onerdiginiz takviyeleri antibiyotikle birlikte kullanabilir miyim? Bromelain polistimol vs.cunku bende kpas semptomları var
kadir
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 10569
Kayıt: 19.04.2015 - 23:04
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2004
Yaş: 65

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen kadir »

hakyemez yazdı: 26.01.2024 - 21:01
kadir yazdı: 26.01.2024 - 20:47
hakyemez yazdı: 26.01.2024 - 20:42
Valla usta bana ver ya kadir abinin iznini alalım :) Sana güzel bı yemek ismarlarim hem para ticaretide yapmamiş oluruz :)
Sıkıntı yok kardeşim bu uygulamayı indirebilirsin cep telefonuna.
Teşekkürler abi . Abi enterekok uredi bende antibiogramda göre agumentin ve cezol reçete edildi ve farkı hissediyorum idrar debisi artışında ve idrarı tam bosaltabilme konusunda peki abi sizin bu onerdiginiz takviyeleri antibiyotikle birlikte kullanabilir miyim? Bromelain polistimol vs.cunku bende kpas semptomları var
Takviyeleri Antibiyotik kullanımından sonra kullanirsan olası ilaç etkileşimlerinden etkilenmeyip her ilacın faydasını ayrı ayrı görme şansın artar.
KroKronik
Mesajlar: 135
Kayıt: 26.11.2023 - 18:12
Şehir: İstanbul

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen KroKronik »

hakyemez yazdı: 26.01.2024 - 20:43
KroKronik yazdı: 26.01.2024 - 20:40
hakyemez yazdı: 26.01.2024 - 20:29

Teşekkürler hocam. Aklımda almak okadar istiyorum ki ama yok ülkede ... Amazonda da gümrüğe takılıyor tedarik edebileceğim bir yer var mı acaba yardımınız için teşekkürler
Glocalzone uygulaması var oradan temin ediliyor
Hemen araştıracağım siz kullandiniz mi
Hayır dostum. Bakteriden tamamen kurtulduğuma emin olmadan kullanmak istemiyorum. Daha sonra başlayacağım.
NonwovenII
Mesajlar: 297
Kayıt: 31.03.2023 - 21:31
Şehir: Adana
Hastalık Başlangıç Yılı: 2022

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen NonwovenII »

hakyemez yazdı: 26.01.2024 - 18:49
kadir yazdı: 22.01.2024 - 23:04
hakyemez yazdı: 22.01.2024 - 21:20

Peki abi daha önce olmuyordu hayır mı şer mi. Çünkü geçen bi arkadaş iyilesirken benzer şeyleri yaşadığını yazmıştı
Akinti rengi sarı olmadıktan sonra sorun olmaz..şeffaf olması iyi.
Abi merhaba ,arkadaşlar merhaba bu gün itibariyle antibiogram testininuygun şekilde 1 paket agumentini bitirdim çok daha iyiydim ilk defa adam akıllı bir tedavi alqbiliyorum sanırım . Lakin bugün yeniden biraz daha sıkıntılarim vasladi özellikle dün idrar debisinde cidden artiş ve idrardan sonra idrar kaldı hissinde ciddi bir gerileme fark etmiştim ve çok mutluydum . Ama ortada hiç bir neden yokken NEDEN tekrar bunlarda düşüş oldu kafayı yemek üzereyim. Yardımcı olabilecek olan varsa sevinirim neden bu gerileme aynı ilaç aynı seyler nenoldu direncmi kazandı bu kutu antibiyotik ile nedir yani
Dirençle alakası yok. İlaçların çalışma mekanizmasıyla alakalı, bakteriyi temizlesinde semptom artışı ilaç yan etkisi kaynaklı prostatın şişmesi kaynaklı vs olabilir. Tedaviniz bitince bir kültür tekrarlarsınız bakteri bitince 1-2 haftada şiş prostatta iner. Ödemi / inflamasyonu bu kez bir kez atarsınız tam atarsınız. Bir daha bakteri de olmadığı için gelmez.
𝚈𝚞̈𝚛𝚞̈𝚛𝚜𝚎𝚗 𝚢𝚊𝚔ı𝚗𝚍ı𝚛, 𝚋𝚊𝚔𝚊𝚛𝚜𝚊𝚗 𝚞𝚣𝚊𝚔!
Zuspat
Mesajlar: 762
Kayıt: 26.09.2015 - 14:59
Şehir: İzmir
Hastalık Başlangıç Yılı: 2015

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen Zuspat »

hakyemez yazdı: 26.01.2024 - 20:29
Zuspat yazdı: 26.01.2024 - 18:55
hakyemez yazdı: 26.01.2024 - 18:49
Abi merhaba ,arkadaşlar merhaba bu gün itibariyle antibiogram testininuygun şekilde 1 paket agumentini bitirdim çok daha iyiydim ilk defa adam akıllı bir tedavi alqbiliyorum sanırım . Lakin bugün yeniden biraz daha sıkıntılarim vasladi özellikle dün idrar debisinde cidden artiş ve idrardan sonra idrar kaldı hissinde ciddi bir gerileme fark etmiştim ve çok mutluydum . Ama ortada hiç bir neden yokken NEDEN tekrar bunlarda düşüş oldu kafayı yemek üzereyim. Yardımcı olabilecek olan varsa sevinirim neden bu gerileme aynı ilaç aynı seyler nenoldu direncmi kazandı bu kutu antibiyotik ile nedir yani
Kardeşim korkmana gerek yok. Bu iyileşen herkesin başına geliyor. Bu hastalığın seyri düz bir çizgi şeklinde değil. Borsa gibi, inişli çıkışlı. Sabredip tedavine devam et.
Abim saolasin iyi ki varsın. Tamam abi sabredecegiz ama endişe ettiğim yani direnc mi kazandı bunada neyi kullandiysam daha önce dirençli çıktı ondan korkuyorum
Direnç öyle bir şey değil. Bakteriler ölürken arkaların toksik atık bırakırlar. Bu da vücudu kötü etkiler. Die-off sendromu denir buna. Durumunu tam olarak bilemiyorum. Belki böyle bir şey de olmuş olabilir. Doktorun daha iyi bilir. Ona danışabilirsin. Sen de sağol kardeşim.
hakyemez
Mesajlar: 161
Kayıt: 26.12.2023 - 19:18
Şehir: mugla
Hastalık Başlangıç Yılı: 2022

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen hakyemez »

Zuspat yazdı: 26.01.2024 - 22:04
hakyemez yazdı: 26.01.2024 - 20:29
Zuspat yazdı: 26.01.2024 - 18:55

Kardeşim korkmana gerek yok. Bu iyileşen herkesin başına geliyor. Bu hastalığın seyri düz bir çizgi şeklinde değil. Borsa gibi, inişli çıkışlı. Sabredip tedavine devam et.
Abim saolasin iyi ki varsın. Tamam abi sabredecegiz ama endişe ettiğim yani direnc mi kazandı bunada neyi kullandiysam daha önce dirençli çıktı ondan korkuyorum
Direnç öyle bir şey değil. Bakteriler ölürken arkaların toksik atık bırakırlar. Bu da vücudu kötü etkiler. Die-off sendromu denir buna. Durumunu tam olarak bilemiyorum. Belki böyle bir şey de olmuş olabilir. Doktorun daha iyi bilir. Ona danışabilirsin. Sen de sağol kardeşim.
Abi selamlar bugün doktoruma gittim. oda dediğine benzer bişey dedi. Bir de abi bu Sabah sabah ereksiyonum çok kuvvetliydi aslında dediğim gibi bende bı ereksiyon problemi olmadı hiç ama sabah ereksiyonlariminda bu kadar olmadığı çok gün oldu gece 2 kere idrar için uyandim 2 sinde de ciddi erekteydim. Hatt aferersinjz işemek için beklemek gerekti. Hayira yorulabilir mi ondan sordum açıkçası bide bugün doktor prostat masajı ile muane yaptı dediki sol tarafta zaten hiç bişey yok sağ tarafta bu inflamasyon mevcut ve en sonkine göre iyi durumda bakteri oldukce bu inflamasyon düşüyor mu yani. Birde belki evham evet ama sağdan sola falan geçmiyor dimi bu muane sırasında enfeksiyon falan :(
hakyemez
Mesajlar: 161
Kayıt: 26.12.2023 - 19:18
Şehir: mugla
Hastalık Başlangıç Yılı: 2022

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen hakyemez »

Arkadaşlar merhaba amoksilin ve Cialis kullanımına devam ediyorum bir iyi bir kötü oluyorum yine ama daha iyi gibiyim . Sormak istediğim bir soru var makkattaki şişlik hissi sürekli bir iyi bir kötü bana prostat masajı çok iyi geliyor genel olarak ama forumda bazı kullanıcılar prostat masajı ında dokuyu irite ettiğini soylemiş. Sekste ediyor diyorlar ben ahangisini yapıp bezi bosaltmam gerektigini pek anlamadım @kadir abinin bnqa tavsiye ettiği Manila protokolünü araştırdım hafta da bir anti ile birlikte masaj diyor. Aslında bu şekilde mutluyum ama bazı gün makkattaki şişlik sanki artıyor ve semptomlsrda artıyor bazı gün şişlik yok ve semptomlsrda düşük sizce ne yaabilirim tecrübeli arkadaşlar görüşlerini paylasirsa sevinirim
kadir
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 10569
Kayıt: 19.04.2015 - 23:04
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2004
Yaş: 65

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen kadir »

Değerli Kardeşim forumda sert masajin irrite ettiğini zaten ben söyledim. Sana söylediğim manila protokolü masajı iyi bilenler tarafından antibiyotikle yapılan masajdir.
Masaj ödem ve kanallardaki tikanikliklari açar fakat masajı bilmeyenler tarafından yapılırsa zarar verir.
Ayrıca Şişliğin inmesi için tüm enfeksiyonel biobelirteçlerin negatif olması ve aşamadan sonrada inflamatuar süreç tedavisine yönelmeni öneririm
hakyemez
Mesajlar: 161
Kayıt: 26.12.2023 - 19:18
Şehir: mugla
Hastalık Başlangıç Yılı: 2022

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen hakyemez »

kadir yazdı: 29.01.2024 - 13:37 Değerli Kardeşim forumda sert masajin irrite ettiğini zaten ben söyledim. Sana söylediğim manila protokolü masajı iyi bilenler tarafından antibiyotikle yapılan masajdir.
Masaj ödem ve kanallardaki tikanikliklari açar fakat masajı bilmeyenler tarafından yapılırsa zarar verir.
Ayrıca Şişliğin inmesi için tüm enfeksiyonel biobelirteçlerin negatif olması ve aşamadan sonrada inflamatuar süreç tedavisine yönelmeni öneririm
Anladım abi zaten onu, sanırsam ki masajı bilen biri için ürolog ile görüşmek doğrudur? Bende urologa yaptırıyorum masajı bilmeyen biri olduğunu sanmam çıkıkçıya yaptırmiyorum zaten masajı bende
kadir
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 10569
Kayıt: 19.04.2015 - 23:04
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2004
Yaş: 65

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen kadir »

hakyemez yazdı: 29.01.2024 - 13:48
kadir yazdı: 29.01.2024 - 13:37 Değerli Kardeşim forumda sert masajin irrite ettiğini zaten ben söyledim. Sana söylediğim manila protokolü masajı iyi bilenler tarafından antibiyotikle yapılan masajdir.
Masaj ödem ve kanallardaki tikanikliklari açar fakat masajı bilmeyenler tarafından yapılırsa zarar verir.
Ayrıca Şişliğin inmesi için tüm enfeksiyonel biobelirteçlerin negatif olması ve aşamadan sonrada inflamatuar süreç tedavisine yönelmeni öneririm
Anladım abi zaten onu, sanırsam ki masajı bilen biri için ürolog ile görüşmek doğrudur? Bende urologa yaptırıyorum masajı bilmeyen biri olduğunu sanmam çıkıkçıya yaptırmiyorum zaten masajı bende
Çıkıkçıya yaptırmazsın onun farkındayım, ama bazı ürologlar nalbant gibidir çıkıkçıyıda aratır bilgin olsun.
hakyemez
Mesajlar: 161
Kayıt: 26.12.2023 - 19:18
Şehir: mugla
Hastalık Başlangıç Yılı: 2022

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen hakyemez »

kadir yazdı: 29.01.2024 - 18:54
hakyemez yazdı: 29.01.2024 - 13:48
kadir yazdı: 29.01.2024 - 13:37 Değerli Kardeşim forumda sert masajin irrite ettiğini zaten ben söyledim. Sana söylediğim manila protokolü masajı iyi bilenler tarafından antibiyotikle yapılan masajdir.
Masaj ödem ve kanallardaki tikanikliklari açar fakat masajı bilmeyenler tarafından yapılırsa zarar verir.
Ayrıca Şişliğin inmesi için tüm enfeksiyonel biobelirteçlerin negatif olması ve aşamadan sonrada inflamatuar süreç tedavisine yönelmeni öneririm
Anladım abi zaten onu, sanırsam ki masajı bilen biri için ürolog ile görüşmek doğrudur? Bende urologa yaptırıyorum masajı bilmeyen biri olduğunu sanmam çıkıkçıya yaptırmiyorum zaten masajı bende
Çıkıkçıya yaptırmazsın onun farkındayım, ama bazı ürologlar nalbant gibidir çıkıkçıyıda aratır bilgin olsun.
Abi güzel konuya değindi açıkçası ama nasıl anlicaz ki bunu mesela benim son gittiğim doktor çok hafif yapıyor hatta az sıvı geliyor ben hocam biraz daha bastırabilirsiniz dedim mesela . Buradaki kriter uygulanan siddetmi teknik yanlışlık mı. Ya açıkçası su self masaj olayından oyuzden çekindim abi ben. Sence kendime yapmayı öğrenmeli miyim?. Teşekkürler tekrardan
kadir
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 10569
Kayıt: 19.04.2015 - 23:04
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2004
Yaş: 65

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen kadir »

Forumda bazı üyeler kendi kendilerine sıvı getirme amaçlı prostata baskı uyguluyorlar fakat sadece parmağın ulaşacağı belli noktalara ulaşıp sıvıyı akitabiliyorlar. Hatta bazı üyeler titreşimli masaj aleti ile sıvıyı getiriyorlar. Benim," sizde yapın tavsiye ederim " diye bir telkinde bulunma şansım yok maalesef. Zira parmak yada masaj aleti önce bağırsak cidarı ile karşılaşıyor ve bu bariyere baskı yapılıyor önce. Eğer çok ince olan bağırsak cidari delinirse sonucu ağır olur. O yüzden self masajı yapın yada yapmayın diye bir açıklamayı uygun görmüyorum kardeşim.
hakyemez
Mesajlar: 161
Kayıt: 26.12.2023 - 19:18
Şehir: mugla
Hastalık Başlangıç Yılı: 2022

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen hakyemez »

Anladım abi teşekkür ederim şuan zaten antibiyotik sureç devam ediyor. Hayırlısı ile atlattıktan sonra detaylı ilgilenirim
kadir
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 10569
Kayıt: 19.04.2015 - 23:04
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2004
Yaş: 65

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen kadir »

hakyemez yazdı: 30.01.2024 - 16:22 Anladım abi teşekkür ederim şuan zaten antibiyotik sureç devam ediyor. Hayırlısı ile atlattıktan sonra detaylı ilgilenirim
Rica ederim.
hakyemez
Mesajlar: 161
Kayıt: 26.12.2023 - 19:18
Şehir: mugla
Hastalık Başlangıç Yılı: 2022

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen hakyemez »

kadir yazdı: 30.01.2024 - 21:25
hakyemez yazdı: 30.01.2024 - 16:22 Anladım abi teşekkür ederim şuan zaten antibiyotik sureç devam ediyor. Hayırlısı ile atlattıktan sonra detaylı ilgilenirim
Rica ederim.
Kadir abi merhaba bende Enterococcus uredi bildiğiniz uzere agumantine duyarlı. Antibiotik tedavime devam ediyorum lakin bu bakteri bağırsakta bulunurmuş. Şimdi abi ben prostatitten öncede İBS hastasıydim. Ağır olmadığı iicin çok önemsemedim arada probiyotik takviye vs. Alırdım şimdi sormak istediğim antibiyotiği kullanıyorum ama bağırsak düzeninin bozuyor yavaş yavaş probiotiklede destekliyorum. Bu ibs den dolayı bağırsak duvarından vs bakteri geçiş yapmış olabilir mi? Sizce bağırsağa mi yonelmeliyim yoksa antiye mi.
kadir
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 10569
Kayıt: 19.04.2015 - 23:04
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2004
Yaş: 65

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen kadir »

hakyemez yazdı: 31.01.2024 - 12:42
kadir yazdı: 30.01.2024 - 21:25
hakyemez yazdı: 30.01.2024 - 16:22 Anladım abi teşekkür ederim şuan zaten antibiyotik sureç devam ediyor. Hayırlısı ile atlattıktan sonra detaylı ilgilenirim
Rica ederim.
Kadir abi merhaba bende Enterococcus uredi bildiğiniz uzere agumantine duyarlı. Antibiotik tedavime devam ediyorum lakin bu bakteri bağırsakta bulunurmuş. Şimdi abi ben prostatitten öncede İBS hastasıydim. Ağır olmadığı iicin çok önemsemedim arada probiyotik takviye vs. Alırdım şimdi sormak istediğim antibiyotiği kullanıyorum ama bağırsak düzeninin bozuyor yavaş yavaş probiotiklede destekliyorum. Bu ibs den dolayı bağırsak duvarından vs bakteri geçiş yapmış olabilir mi? Sizce bağırsağa mi yonelmeliyim yoksa antiye mi.
Mrb, Antibiyotik kullanırken aynı anda probiyotik kullanmanızın bir faydası olmaz. Antibiyotik probiyotik mikroorganizmalarında yaşamasına izin vermez. O yüzden Antibiyotik tedaviniz bittikten sonra kullanmanız gerekir.
Hangi rahatsızlığınız ön plandaysa öncelikle onun üzerine yoğunlaşın. Prostatit enfeksiyonel bulgularıniz negatif ise bağırsak onariminiza yoğunlaşmanızi öneririm. ( dti)
hakyemez
Mesajlar: 161
Kayıt: 26.12.2023 - 19:18
Şehir: mugla
Hastalık Başlangıç Yılı: 2022

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen hakyemez »

kadir yazdı: 31.01.2024 - 13:19
hakyemez yazdı: 31.01.2024 - 12:42
kadir yazdı: 30.01.2024 - 21:25

Rica ederim.
Kadir abi merhaba bende Enterococcus uredi bildiğiniz uzere agumantine duyarlı. Antibiotik tedavime devam ediyorum lakin bu bakteri bağırsakta bulunurmuş. Şimdi abi ben prostatitten öncede İBS hastasıydim. Ağır olmadığı iicin çok önemsemedim arada probiyotik takviye vs. Alırdım şimdi sormak istediğim antibiyotiği kullanıyorum ama bağırsak düzeninin bozuyor yavaş yavaş probiotiklede destekliyorum. Bu ibs den dolayı bağırsak duvarından vs bakteri geçiş yapmış olabilir mi? Sizce bağırsağa mi yonelmeliyim yoksa antiye mi.
Mrb, Antibiyotik kullanırken aynı anda probiyotik kullanmanızın bir faydası olmaz. Antibiyotik probiyotik mikroorganizmalarında yaşamasına izin vermez. O yüzden Antibiyotik tedaviniz bittikten sonra kullanmanız gerekir.
Hangi rahatsızlığınız ön plandaysa öncelikle onun üzerine yoğunlaşın. Prostatit enfeksiyonel bulgularıniz negatif ise bağırsak onariminiza yoğunlaşmanızi öneririm. ( dti)
Merhaba abi teşekkür ederim. Anti ile arasında 5 saat koyuyorum probiotigin ama yinede işlevsiz mi olur diyorsunuz bence hiç yoktan iyi. Bide abi haftaya kontrol tertim var antibiogramda özellikle bakmalarını tavsiye edeceğiniz bir antibiyotik grubu var mı kinolon haricinde ekstra
kadir
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 10569
Kayıt: 19.04.2015 - 23:04
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2004
Yaş: 65

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen kadir »

Faydası olmaz boş yere almış olursun. Anti bittikten sonra alsan daha iyi...penetrasyonuda engelleme riski olabilir.
Benden söylemesi. Sana kalmış bir şey.
Antibiogramdaki antibiyotik çeşidi çıkan patojene göre değişir. Örneğin mycoplazmada hücre duvarı yoktur her antibiyotik etki etmez.
hakyemez
Mesajlar: 161
Kayıt: 26.12.2023 - 19:18
Şehir: mugla
Hastalık Başlangıç Yılı: 2022

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen hakyemez »

kadir yazdı: 31.01.2024 - 19:44 Faydası olmaz boş yere almış olursun. Anti bittikten sonra alsan daha iyi...penetrasyonuda engelleme riski olabilir.
Benden söylemesi. Sana kalmış bir şey.
Antibiogramdaki antibiyotik çeşidi çıkan patojene göre değişir. Örneğin mycoplazmada hücre duvarı yoktur her antibiyotik etki etmez.
Çok teşekkür ederim abi ozaman bitince kullanacağım. Enterococcus ampislin kullanılıyormuş genel olarak abi benim antibiogramda test edilmemiş birdahakine rica edeceğim baksınlar diye. Peki abi enterekokun var mı bir karakterist özelliği mesenla mycoplazmada verdiğiniz örnek gibi
kadir
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 10569
Kayıt: 19.04.2015 - 23:04
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2004
Yaş: 65

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen kadir »

hakyemez yazdı: 31.01.2024 - 20:32
kadir yazdı: 31.01.2024 - 19:44 Faydası olmaz boş yere almış olursun. Anti bittikten sonra alsan daha iyi...penetrasyonuda engelleme riski olabilir.
Benden söylemesi. Sana kalmış bir şey.
Antibiogramdaki antibiyotik çeşidi çıkan patojene göre değişir. Örneğin mycoplazmada hücre duvarı yoktur her antibiyotik etki etmez.
Çok teşekkür ederim abi ozaman bitince kullanacağım. Enterococcus ampislin kullanılıyormuş genel olarak abi benim antibiogramda test edilmemiş birdahakine rica edeceğim baksınlar diye. Peki abi enterekokun var mı bir karakterist özelliği mesenla mycoplazmada verdiğiniz örnek gibi
Enterekokada antibiogram yapılması gerekir. Aynı enterekok bir başkasında x antibiyotiğe duyarlı iken diger bir kiside dirençli olabiliyor.
hakyemez
Mesajlar: 161
Kayıt: 26.12.2023 - 19:18
Şehir: mugla
Hastalık Başlangıç Yılı: 2022

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen hakyemez »

kadir yazdı: 31.01.2024 - 20:44
hakyemez yazdı: 31.01.2024 - 20:32
kadir yazdı: 31.01.2024 - 19:44 Faydası olmaz boş yere almış olursun. Anti bittikten sonra alsan daha iyi...penetrasyonuda engelleme riski olabilir.
Benden söylemesi. Sana kalmış bir şey.
Antibiogramdaki antibiyotik çeşidi çıkan patojene göre değişir. Örneğin mycoplazmada hücre duvarı yoktur her antibiyotik etki etmez.
Çok teşekkür ederim abi ozaman bitince kullanacağım. Enterococcus ampislin kullanılıyormuş genel olarak abi benim antibiogramda test edilmemiş birdahakine rica edeceğim baksınlar diye. Peki abi enterekokun var mı bir karakterist özelliği mesenla mycoplazmada verdiğiniz örnek gibi
Enterekokada antibiogram yapılması gerekir. Aynı enterekok bir başkasında x antibiyotiğe duyarlı iken diger bir kiside dirençli olabiliyor.
Antibiogramda yapıldı abi de pek çok şeye duyarlı şuan amoksislin kullaniyorum işte bakalım ozaman. Abi bide bu prostattaki şişlik beni çok zorluyor sabah uyanıyorum hiç birşey yok gün içinde yavaş yavaş şişiyor ve semptomlar yükleniyor sanki. Bunun la ilgili bır yorumunuz var mı ?
kadir
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 10569
Kayıt: 19.04.2015 - 23:04
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2004
Yaş: 65

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen kadir »

Evet var tabiki enfeksiyonlu/enfeksiyonsuz inflamasyona bağlı ödem var.
hakyemez
Mesajlar: 161
Kayıt: 26.12.2023 - 19:18
Şehir: mugla
Hastalık Başlangıç Yılı: 2022

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen hakyemez »

kadir yazdı: 01.02.2024 - 13:56 Evet var tabiki enfeksiyonlu/enfeksiyonsuz inflamasyona bağlı ödem var.
Evet abi sizin yazdığınız inflamasyona karşı hayat tarzı ve diyeti yazisinida okudum forumda da araştırdım . Ben bu inflamasyon geçmez diye çok üzülüyordum ama ciddi bir başarı oranı var Saolun verdiğini bilgiler çok kıymetli. Lakin abi anlayamadigim sabah yok sabahtan akşama kadar şişiyor sanki bu gerçekten buhrana soktu beni yani. Tüm sıkıntılarının o bölgedeki durumdan kaynaklandığına eminim lakin biz bu dokuyu nasıl düzelteceğiz ve ben uyandıktan sonra ne yapıyorum bu hale geliyor yada enfeksiyon ölünce bu apsenin zaten inmesi gerekmiyor mu neden devam ediyor vs vs. Bunları merak ediyorum.
kadir
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 10569
Kayıt: 19.04.2015 - 23:04
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2004
Yaş: 65

Re: 2 ileri 1 geri nereye kadar (KENDİ HİKAYEM)

Mesaj gönderen kadir »

hakyemez yazdı: 01.02.2024 - 14:31
kadir yazdı: 01.02.2024 - 13:56 Evet var tabiki enfeksiyonlu/enfeksiyonsuz inflamasyona bağlı ödem var.
Evet abi sizin yazdığınız inflamasyona karşı hayat tarzı ve diyeti yazisinida okudum forumda da araştırdım . Ben bu inflamasyon geçmez diye çok üzülüyordum ama ciddi bir başarı oranı var Saolun verdiğini bilgiler çok kıymetli. Lakin abi anlayamadigim sabah yok sabahtan akşama kadar şişiyor sanki bu gerçekten buhrana soktu beni yani. Tüm sıkıntılarının o bölgedeki durumdan kaynaklandığına eminim lakin biz bu dokuyu nasıl düzelteceğiz ve ben uyandıktan sonra ne yapıyorum bu hale geliyor yada enfeksiyon ölünce bu apsenin zaten inmesi gerekmiyor mu neden devam ediyor vs vs. Bunları merak ediyorum.
Kronik Bakteriyel Prostatit hastaların enfeksiyonel bulgularına yönelik antibiyotik tedavisi sonunda pozitif bulgular negatife döndüğünde bazı belirgin semptomlar şak diye geçmiyor, bu uzun bir inflamatuar süreçtir. Doku hasarı, inflamasyon, ödem gibi komplikasyonlarında eradike edilmesi için bir süreç gerekiyor. Bu süreç 1-2 yıl sürebilir..( tedavi sürecini aksatmayanlar için) Bu süreç ayrıca multimodal bir tedavi sürecidir. Forumda sıkça paylaştığım "İnflamatuar süreçte beslenme ve yaşam tarzı değişiklikleri" başlıklı yazımda yapılacak olanları uygularsaniz bu şikayetleriniz ortadan kalkacaktır.
Abse farklı bir olgudur, prostat içinde yer etmiş derin bol iltihap çukuruna abse denir. Sık görülmez ama bazı hastalarda olabiliyor. Multiparametrik prostat emari yada TRUS gibi radyolojik görüntüleme yöntemleri ile tespit edilir.
Cevapla