Pelvik fizyoterapist

Çin ve Rusya'daki klinik çalışmaları, diğer yöntemler.
Cevapla
baris93
Mesajlar: 63
Kayıt: 31.10.2016 - 00:54
Şehir: izmir
Hastalık Başlangıç Yılı: 2015

Pelvik fizyoterapist

Mesaj gönderen baris93 »

Arkadaşlar yabancı forumlarda neredeyse okuduğum tüm hikayelerde iyileşen hastalar ürolog-pelvik fizyoterapist eşliğinde iyileşmişler. Okuduğum tüm makalelerde tedavinizi mutlaka ürolog-fizyoterapist eşliğinde yürütün diyorlar. Özellikle ağrı, batma, yanma şikayetler olan hastaların asıl ilacının fizyoterapist olduğunu, mevcut şikayetlerin pelvik kaslardaki gerginlik, hasar, ve istemsiz kasılmalardan meydana geldiğini söylemektedirler. Bunun paylaşmamın sebebi bunu ilk kez değil birçok kez hastaların iyileşme hikayesinde okumuş olmam. Bugün tekrar bir makaleye rastladım ve sizle paylaşmak istedim. Yazılan yorumlara göre bu hastalığın tedavisi üroloji-pelvik fizyoterapist eşliğinde yürütülmeli özellikle lökosit sıfır, iltihap hücresi yoksa fizyoterapiye ağırlık verilmeli. Makaleyi sizlerle paylaşıyorum.

Well its been 3 years now that I have been pain free, and I feel its my obligation to get the time to share my experience here for others who are going through the same.

I had CPPS since 2005, and like all of you I went through hell, mostly because of not knowing what was going on. The best thing that could have happened to me was to find this site, and to read "Headache in the Pelvis", thus starting my road to healing. I will try and be quick on my story, but please ask if you want more details on what I did. Of course, keep in mind although my situation is likely similar to the 99% of people here, it might not apply to everyone.

Basically the turning point happened in 2008 when, after tired of visiting "stellar" urologists at Harvard University who basically told me to go home and live with it, I went to a local urologist on the small town where I live. After going through the ritual we all go with uro's, he looked at me and said "What you have is a muscle-skeletal problem, you need a Physical Therapist or a Chiropractor, NOT AN UROLOGIST". This is the first time I hear from a doctor's mouth what David Wise has said all along, that CPPS (at least in most cases) is nothing more than a muscle issue, a trauma suffered on the pelvic muscles (through exercise, stress, etc..) that presents itself in the numerous symptoms we are all sadly familiar with.

I then began treating the problem as a pelvic muscle issue and did the following:
1.Took "Flomax" recommended by my urologist to ease muscle tension (not sure how much this worked though).
2.Took Q-Urol (not sure how much this helped either, only took it for 2 months).
3.Followed stretching exercises described on "Headache of the Pelvis", symptoms got a lot worse afterward but had to keep doing it, it worked!
4.Visited a chiropractor who also understood CPPS and recommended ab stretching exercise and worked on easing knots on my abdominal area. Best exercise for abs was laying on my back on top of a yoga ball and stretch.
5.Reduced ejaculation frequency (sorry pals but ejaculate strains pelvic muscles, its like lifting weights while suffering from bicep pain). You could go back to more frequency once you heal.
6.Reduced stress level (probably the most important thing I ever did). Listen to stress relief music ("Stress Relief" by Benjamin Davis), take calming hot baths, etc..
7.PATIENCE and PERSEVERANCE!
It wasn't a walk on the park, I spent 6 months with a lot of flares (pain only) due to the stretches. Then one day, its like I never had it, really it was just like that, the switch turned off and the pain was gone and stayed that way for 3 years now.

Now, like anyone who has suffered traumatic muscle injury, I need to take care to not re-injure myself by not doing exercises that strain the pelvic area, not ejaculating too frequently, or experiencing too much stress. Sometimes when I strain it because of the reasons mentioned, I could feel a slight discomfort but only last a day or two and then back to normal.

Just remember, you will be OK, don't despair. Don't look for a "Cure" but instead to "Heal" like you would for any other muscle injury.
Emreneu1905
Mesajlar: 215
Kayıt: 07.09.2016 - 09:26
Şehir: Urfa
Hastalık Başlangıç Yılı: 2014

Re: Pelvik fizyoterapist

Mesaj gönderen Emreneu1905 »

Ankarada prof dr murat dayanç fizyoterapist eşliğinde çalışıyor bir tek o var bildiğim
baris93

Mesaj gönderen baris93 »

Geçenler de uzman bir ürologdan aldığım bir mail :

Acikcasi tipik kronik prostatit tablosu tarifliyorsunuz ve maalesef bu rahatsizlik icin tam anlamiyla yuz gulduren bir tedavi sekli yok. Anti-depresan tedavilerden akupunktura, yogadan bitkisel ilaclara kadar bir cok tedavi sekli mevcut.
Ben kendi hastalarima anti-depresan tedavi ile bir profesyonel esliginde pelvik taban egzersizleri oneriyorum. Kismen faydasi oluyor.
Ilgilenirseniz, bu egzersizleri yaptiran merkeze sizi yonlendirebilirim.
bb54
Kayıt: 19.07.2016 - 21:40
Şehir: sakarya
Hastalık Başlangıç Yılı: 2013

Mesaj gönderen bb54 »

baris93 yazdı:Geçenler de uzman bir ürologdan aldığım bir mail :

Acikcasi tipik kronik prostatit tablosu tarifliyorsunuz ve maalesef bu rahatsizlik icin tam anlamiyla yuz gulduren bir tedavi sekli yok. Anti-depresan tedavilerden akupunktura, yogadan bitkisel ilaclara kadar bir cok tedavi sekli mevcut.
Ben kendi hastalarima anti-depresan tedavi ile bir profesyonel esliginde pelvik taban egzersizleri oneriyorum. Kismen faydasi oluyor.
Ilgilenirseniz, bu egzersizleri yaptiran merkeze sizi yonlendirebilirim.
Hangi merkezmiş sordunuz mu ?
baris93

Mesaj gönderen baris93 »

Mail bekliyorum söylediğine göre türkiye de bunla ilgili iki tane fizyoterapist varmış. Maili alır almaz gerekli bilgilendirmeyi yapacağım. Deneyip deneyimlerimi sizlerle paylaşacağım.
bb54

Mesaj gönderen bb54 »

Bi tanesinle ben görüştüm ismi ümitti bana pelvik bölge kasmış gibi dedi egzersiz verdi baya bi yaptım sonra igne vermişti o bölgeye vurdum kendim bi degişikli olmadı
bb54

Mesaj gönderen bb54 »

Hatta erkek saglıgı kurucusu benim dedi
opulentia
Mesajlar: 375
Kayıt: 30.11.2016 - 02:41
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2016

Mesaj gönderen opulentia »

baris93 yazdı:Arkadaşlar yabancı forumlarda neredeyse okuduğum tüm hikayelerde iyileşen hastalar ürolog-pelvik fizyoterapist eşliğinde iyileşmişler. Okuduğum tüm makalelerde tedavinizi mutlaka ürolog-fizyoterapist eşliğinde yürütün diyorlar. Özellikle ağrı, batma, yanma şikayetler olan hastaların asıl ilacının fizyoterapist olduğunu, mevcut şikayetlerin pelvik kaslardaki gerginlik, hasar, ve istemsiz kasılmalardan meydana geldiğini söylemektedirler. Bunun paylaşmamın sebebi bunu ilk kez değil birçok kez hastaların iyileşme hikayesinde okumuş olmam. Bugün tekrar bir makaleye rastladım ve sizle paylaşmak istedim. Yazılan yorumlara göre bu hastalığın tedavisi üroloji-pelvik fizyoterapist eşliğinde yürütülmeli özellikle lökosit sıfır, iltihap hücresi yoksa fizyoterapiye ağırlık verilmeli. Makaleyi sizlerle paylaşıyorum.

Well its been 3 years now that I have been pain free, and I feel its my obligation to get the time to share my experience here for others who are going through the same.

I had CPPS since 2005, and like all of you I went through hell, mostly because of not knowing what was going on. The best thing that could have happened to me was to find this site, and to read "Headache in the Pelvis", thus starting my road to healing. I will try and be quick on my story, but please ask if you want more details on what I did. Of course, keep in mind although my situation is likely similar to the 99% of people here, it might not apply to everyone.

Basically the turning point happened in 2008 when, after tired of visiting "stellar" urologists at Harvard University who basically told me to go home and live with it, I went to a local urologist on the small town where I live. After going through the ritual we all go with uro's, he looked at me and said "What you have is a muscle-skeletal problem, you need a Physical Therapist or a Chiropractor, NOT AN UROLOGIST". This is the first time I hear from a doctor's mouth what David Wise has said all along, that CPPS (at least in most cases) is nothing more than a muscle issue, a trauma suffered on the pelvic muscles (through exercise, stress, etc..) that presents itself in the numerous symptoms we are all sadly familiar with.

I then began treating the problem as a pelvic muscle issue and did the following:
1.Took "Flomax" recommended by my urologist to ease muscle tension (not sure how much this worked though).
2.Took Q-Urol (not sure how much this helped either, only took it for 2 months).
3.Followed stretching exercises described on "Headache of the Pelvis", symptoms got a lot worse afterward but had to keep doing it, it worked!
4.Visited a chiropractor who also understood CPPS and recommended ab stretching exercise and worked on easing knots on my abdominal area. Best exercise for abs was laying on my back on top of a yoga ball and stretch.
5.Reduced ejaculation frequency (sorry pals but ejaculate strains pelvic muscles, its like lifting weights while suffering from bicep pain). You could go back to more frequency once you heal.
6.Reduced stress level (probably the most important thing I ever did). Listen to stress relief music ("Stress Relief" by Benjamin Davis), take calming hot baths, etc..
It wasn't a walk on the park, I spent 6 months with a lot of flares (pain only) due to the stretches. Then one day, its like I never had it, really it was just like that, the switch turned off and the pain was gone and stayed that way for 3 years now.

Now, like anyone who has suffered traumatic muscle injury, I need to take care to not re-injure myself by not doing exercises that strain the pelvic area, not ejaculating too frequently, or experiencing too much stress. Sometimes when I strain it because of the reasons mentioned, I could feel a slight discomfort but only last a day or two and then back to normal.

Just remember, you will be OK, don't despair. Don't look for a "Cure" but instead to "Heal" like you would for any other muscle injury.
Bu tip.makaleler bende okudum bende pelvik agri sendromu vardi non bakteriyel prostatit teshisi kondu dogal olarak 2 ay önce agrilarim gitti tum sikayetlerimde bitti ama simdi agri sol gozumun ustu ve bazen boynumda devam ediyor yani bana kronik Prostatiti aratmıyor hatta daha fazlasi hic bir agri kesici bu agrilari kesmiyor serdar edirne ile görüştum kronik prostatiti yaratan psikolojik nedenler oldugunu ve istemsiz kas hareketlerinin buna neden oldugunu ve buna benzeyen şeyler söyledi yani bakteriyel icin bir sey demiyorum ama non bakteriyel turlerde hasari olusturan seylerin basinda psikolojik nedenler olduğundan ben eminim artık çünkü 2 yildir sag bacagimda baslayan sonrs kollarima geçen peşinden penisimde devam eden son olarakta alnimda ve boynumda devam eden ağrıların nedenin psikolojik oldugunu ciddi ciddi düşünüyorum.
bb54

Mesaj gönderen bb54 »

opulentia yazdı:
baris93 yazdı:Arkadaşlar yabancı forumlarda neredeyse okuduğum tüm hikayelerde iyileşen hastalar ürolog-pelvik fizyoterapist eşliğinde iyileşmişler. Okuduğum tüm makalelerde tedavinizi mutlaka ürolog-fizyoterapist eşliğinde yürütün diyorlar. Özellikle ağrı, batma, yanma şikayetler olan hastaların asıl ilacının fizyoterapist olduğunu, mevcut şikayetlerin pelvik kaslardaki gerginlik, hasar, ve istemsiz kasılmalardan meydana geldiğini söylemektedirler. Bunun paylaşmamın sebebi bunu ilk kez değil birçok kez hastaların iyileşme hikayesinde okumuş olmam. Bugün tekrar bir makaleye rastladım ve sizle paylaşmak istedim. Yazılan yorumlara göre bu hastalığın tedavisi üroloji-pelvik fizyoterapist eşliğinde yürütülmeli özellikle lökosit sıfır, iltihap hücresi yoksa fizyoterapiye ağırlık verilmeli. Makaleyi sizlerle paylaşıyorum.

Bu tip.makaleler bende okudum bende pelvik agri sendromu vardi non bakteriyel prostatit teshisi kondu dogal olarak 2 ay önce agrilarim gitti tum sikayetlerimde bitti ama simdi agri sol gozumun ustu ve bazen boynumda devam ediyor yani bana kronik Prostatiti aratmıyor hatta daha fazlasi hic bir agri kesici bu agrilari kesmiyor serdar edirne ile görüştum kronik prostatiti yaratan psikolojik nedenler oldugunu ve istemsiz kas hareketlerinin buna neden oldugunu ve buna benzeyen şeyler söyledi yani bakteriyel icin bir sey demiyorum ama non bakteriyel turlerde hasari olusturan seylerin basinda psikolojik nedenler olduğundan ben eminim artık çünkü 2 yildir sag bacagimda baslayan sonrs kollarima geçen peşinden penisimde devam eden son olarakta alnimda ve boynumda devam eden ağrıların nedenin psikolojik oldugunu ciddi ciddi düşünüyorum.
Abi sana katılıyorum bu hastalık adamı dagıtıyor ben spor yapıyordum dizime ve belim ageılar girdi sporu bıraktım mr cektirdim doktor fıtık baslangıcı dedi sporu bıraktım bel agrısı devam etti sonra bu agrılar başladı prostatit peniste batma yanma tarzı cok uzun süre cektim şerefsiz doktorlar psikolojik psikolojik dediler donum degerken bile acıdan ölüyodum sonraları kendi kendine azaldı şimdi his kaybı isteksizlik boşalırken tam boşalamama kaldı his kaybını geciremedim. Sonra neler oldu bel diz omuz dirsekler hepsi felc agrı sızı kıtırdama gecmiyo fzt eşligende egzersizlere devam sonumuz hayır olsun
mustafa3435
Mesajlar: 378
Kayıt: 13.03.2017 - 10:01
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2017
Yaş: 41

Mesaj gönderen mustafa3435 »

Prostatit hastalığı tek başına lokalize bir hastalık değildir.vucut sinir sistemi, beyin, kas sistemi,hormonlarıda içine alan bütüncül bir hastalıktır. İş böyle olunca tabi, prostattaki sorun geçse bile, buna paralel olarak diğer şikayetler devam ediyor. Aslında doktorlarında bu hastalığı bütüncül olarak değerlendirip tedavisinede ona göre belirlemesi ve konsültasyon yapması gerekirken bazı noktalar herzaman gözden kaçıyor. Çünkü farklı branşlarıda ilgilendiren bir çok sorun var.tedavi içerisinde nöroloji,psikiyatri, üroloji, fizyoterapist, algoloji, gibi bilim dalları birbirleri ile paralel çalışmıyor. Belkide bu hastalığı bukadar zor kılan şeyde budur. Yukarda bahsi geçen opelentia arkadaşın yorumuda bu durumu doğru kılıyor. Uzun yıllar psikolojik sorunlar yaşayan, anksiyete gibi durumlarda, sinir sistemi hasar görebilir.prostat zaten durum itibari ile bir organdan ziyade bir salgı bezidir. Yani beyinin üretmiş olduğu hormon sistemi ile eş zamanlı çalışan bir yapıdadır. Ve etrafı sinir ve kas yoğunluğunun çok fazla olduğu bir bölgede lokalize olduğu için sinir ve kas hasarınının yanında Prostatta tahriş olur. Non bakteriyel prostatit bana görede psikolojik nedenlere bağlı bir travmanın sonucudur.
baris93

Mesaj gönderen baris93 »

yeni bir makale adamlar sürekli fizyoterapinin önemine değiniyorlar. Bu arkadaş fizyoterapi-anti deprasan-alfa blocker eşliğinde iyileşmiş. Stresten de olabildiğince uzak durulması gerektiğini söylüyor.

I haven't been on the forum in a while and it's due mostly to the fact that I've finally been experiencing extended periods without any symptoms!! My protocol:

1) Physical Therapy - I've been going once every 2 weeks for internal work. This has really helped!

2) Elavil - I started taking 10mg and worked my way up to 25mg before I go to bed. I sleep great because of it and am able to function normally during the day.

3) Alfuzosin - This alphablocker really helps with bladder issues.

Overall, while I still have periods where it creeps back I feel like I'm starting to finally get control over my CPPS. I try not to get stressed or sit for too long. For those of you who have nearly lost hope, please don't give up until you've tried many of these techniques. I thought my life was over when I first got this 2 years ago but things finally feel like they're going on the up. STAY POSITIVE!!!
Cevapla