Metin evrensel denen şahıstan ürün alan

Uygun kategori bulamadığınız konularınızı buraya açabilirsiniz.
Apo
Mesajlar: 234
Kayıt: 25.10.2021 - 18:21
Şehir: İzmir
Hastalık Başlangıç Yılı: 2015

Metin evrensel denen şahıstan ürün alan

Mesajgönderen Apo » 16.05.2022 - 13:48

Metin evrensel denen şahıstan ürün alan oldumu arkadaslar

nonwoven
Mesajlar: 70
Kayıt: 02.05.2022 - 21:25
Şehir: Adana
Hastalık Başlangıç Yılı: 2022

Re: Metin evrensel denen şahıstan ürün alan

Mesajgönderen nonwoven » 16.05.2022 - 22:43

Kim bu adam hocam? İkinci başlık bu, merak ettim doğrusu. Tanıyan eden yok, internet üzerinde herhangi bir yerde yazısı da yok bu adamın. Siz nereden ulaştınız?

Apo
Mesajlar: 234
Kayıt: 25.10.2021 - 18:21
Şehir: İzmir
Hastalık Başlangıç Yılı: 2015

Re: Metin evrensel denen şahıstan ürün alan

Mesajgönderen Apo » 18.05.2022 - 05:48

nonwoven yazdı:Kim bu adam hocam? İkinci başlık bu, merak ettim doğrusu. Tanıyan eden yok, internet üzerinde herhangi bir yerde yazısı da yok bu adamın. Siz nereden ulaştınız?

Faceden ulastim

kadir
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 7389
Kayıt: 19.04.2015 - 23:04
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2004
Yaş: 63

Re: Metin evrensel denen şahıstan ürün alan

Mesajgönderen kadir » 18.05.2022 - 07:33

Apo yazdı:
nonwoven yazdı:Kim bu adam hocam? İkinci başlık bu, merak ettim doğrusu. Tanıyan eden yok, internet üzerinde herhangi bir yerde yazısı da yok bu adamın. Siz nereden ulaştınız?

Faceden ulastim

Sorun ne Apo kardesim?
Vicdanından korkan, kimseden korkmaz...

Apo
Mesajlar: 234
Kayıt: 25.10.2021 - 18:21
Şehir: İzmir
Hastalık Başlangıç Yılı: 2015

Re: Metin evrensel denen şahıstan ürün alan

Mesajgönderen Apo » 18.05.2022 - 10:46

kadir yazdı:
Apo yazdı:
nonwoven yazdı:Kim bu adam hocam? İkinci başlık bu, merak ettim doğrusu. Tanıyan eden yok, internet üzerinde herhangi bir yerde yazısı da yok bu adamın. Siz nereden ulaştınız?

Faceden ulastim

Sorun ne Apo kardesim?

Abi bana yazdı faceden bitkisel ürün göndericem dedi 3 ayda hiçbirşeyin kalmiyacak

Bende abi tamm gönder ama ödeme yapmam şifa bulursam öderim dedim ..gönderdi oda
Acaba dedim varm8 daha önce kullanan bilgi almak için yazdım
Not . Sik tekrar eden faranjit için aldim

kadir
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 7389
Kayıt: 19.04.2015 - 23:04
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2004
Yaş: 63

Re: Metin evrensel denen şahıstan ürün alan

Mesajgönderen kadir » 18.05.2022 - 13:39

Apo yazdı:
kadir yazdı:
Apo yazdı:Faceden ulastim

Sorun ne Apo kardesim?

Abi bana yazdı faceden bitkisel ürün göndericem dedi 3 ayda hiçbirşeyin kalmiyacak

Bende abi tamm gönder ama ödeme yapmam şifa bulursam öderim dedim ..gönderdi oda
Acaba dedim varm8 daha önce kullanan bilgi almak için yazdım
Not . Sik tekrar eden faranjit için aldim

Aldıginiz şey nedir?
Vicdanından korkan, kimseden korkmaz...

Apo
Mesajlar: 234
Kayıt: 25.10.2021 - 18:21
Şehir: İzmir
Hastalık Başlangıç Yılı: 2015

Re: Metin evrensel denen şahıstan ürün alan

Mesajgönderen Apo » 18.05.2022 - 15:01

kadir yazdı:
Apo yazdı:
kadir yazdı:Sorun ne Apo kardesim?

Abi bana yazdı faceden bitkisel ürün göndericem dedi 3 ayda hiçbirşeyin kalmiyacak

Bende abi tamm gönder ama ödeme yapmam şifa bulursam öderim dedim ..gönderdi oda
Acaba dedim varm8 daha önce kullanan bilgi almak için yazdım
Not . Sik tekrar eden faranjit için aldim

Aldıginiz şey nedir?

Bitkisel tozlar abi

joecarrol
Mesajlar: 66
Kayıt: 13.05.2018 - 17:15
Şehir: İstanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2017

Re: Metin evrensel denen şahıstan ürün alan

Mesajgönderen joecarrol » 19.05.2022 - 18:38

Apo yazdı:
kadir yazdı:
Apo yazdı:Abi bana yazdı faceden bitkisel ürün göndericem dedi 3 ayda hiçbirşeyin kalmiyacak

Bende abi tamm gönder ama ödeme yapmam şifa bulursam öderim dedim ..gönderdi oda
Acaba dedim varm8 daha önce kullanan bilgi almak için yazdım
Not . Sik tekrar eden faranjit için aldim

Aldıginiz şey nedir?

Bitkisel tozlar abi


Faranjitle ilgiliyse bu forumda neden gündeme getirdiniz bu ismi anlamadım ?

Apo
Mesajlar: 234
Kayıt: 25.10.2021 - 18:21
Şehir: İzmir
Hastalık Başlangıç Yılı: 2015

Re: Metin evrensel denen şahıstan ürün alan

Mesajgönderen Apo » 19.05.2022 - 19:29

joecarrol yazdı:
Apo yazdı:
kadir yazdı:Aldıginiz şey nedir?

Bitkisel tozlar abi


Faranjitle ilgiliyse bu forumda neden gündeme getirdiniz bu ismi anlamadım ?

Pardon özür diliyorum

Se38
Mesajlar: 422
Kayıt: 15.02.2019 - 22:54
Şehir: İstanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2019

Re: Metin evrensel denen şahıstan ürün alan

Mesajgönderen Se38 » 19.05.2022 - 21:26

Apo yazdı:
kadir yazdı:
Apo yazdı:Abi bana yazdı faceden bitkisel ürün göndericem dedi 3 ayda hiçbirşeyin kalmiyacak

Bende abi tamm gönder ama ödeme yapmam şifa bulursam öderim dedim ..gönderdi oda
Acaba dedim varm8 daha önce kullanan bilgi almak için yazdım
Not . Sik tekrar eden faranjit için aldim

Aldıginiz şey nedir?

Bitkisel tozlar abi


Faranjit ile alakali cozum bulabildinmi ? O bitkisel seyler iyi geldimi ? 8 aydir gecmeyen bogaz agrim var delirmek üzereyim!!!

Apo
Mesajlar: 234
Kayıt: 25.10.2021 - 18:21
Şehir: İzmir
Hastalık Başlangıç Yılı: 2015

Re: Metin evrensel denen şahıstan ürün alan

Mesajgönderen Apo » 19.05.2022 - 21:30

Se38 yazdı:
Apo yazdı:
kadir yazdı:Aldıginiz şey nedir?

Bitkisel tozlar abi


Faranjit ile alakali cozum bulabildinmi ? O bitkisel seyler iyi geldimi ? 8 aydir gecmeyen bogaz agrim var delirmek üzereyim!!!

Normalde anti ile düzelirdi bi süreliğine şimdi bu ürünlerle düzeldi ama net bisi diyemem zaman lazim