TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Prostat bezine yapılabilecek cerrahi operasyonlara ait bilgiler.
Ordu52
Mesajlar: 122
Kayıt: 04.04.2021 - 15:13
Şehir: İstanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2009

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen Ordu52 » 15.06.2021 - 10:50

Ahmet34 yazdı:
Ordu52 yazdı:As. Saol kardeşim. Diğer tedaviler zaten bu tedavinin devamı. Zaten coşkun hoca termodan sonra bu tedavileri veriyor. İhtiyaç duymak yada duymamak önemli değil. Temoterapi olan kişilerin zaten bu tedavilerle devam edip sonucu görmesi gerekli. Sürecin devamı gibi düşün.


Selam kardeşim

Tedaviyi aldıktan sonra, hastaneden hemen mi taburcu oldun
Sonda ne kadar kaldı
Tedavi sürecinde Eskişehir de mi kalıyorsun
Diğer ek tedavileri nerede alacaksın

Teşekkür ederim kardeşim

Kardeş ben termoyu olduktan sonra sonda alinana kadar hastanede kaldım. İstersen sondayla çikabiliyorsun. Ama ben riskli gördüğüm için kaldım. Akupuntur, nöro terapi ve miyorelaksasyon tedavileri var şu anda ben akupuntura başladım istanbul ümraniye afiyet hastanesinde en uygun burada buldum birde ilaçlar var lifta infix hippurin ve 1 ay sonra başlayacağım saw palmetto

Mrt44
Mesajlar: 2
Kayıt: 26.09.2020 - 04:16
Şehir: Malatya
Hastalık Başlangıç Yılı: 2019

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen Mrt44 » 22.06.2021 - 06:50

gokhan yazdı:Malatya da olan arkadaş kimdi

Abicim malatyada tumt olan arkadaş bana ulaşabilir mi

gokhan
Mesajlar: 67
Kayıt: 16.11.2017 - 22:34
Şehir: malatya
Hastalık Başlangıç Yılı: 2017

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen gokhan » 22.06.2021 - 16:44

Kardeş bende bilmiyorum ama devlet hastanesi de Muhammed hoca bana tavsiye etmisdi

bkr60
Mesajlar: 55
Kayıt: 25.04.2017 - 23:25
Şehir: ankara
Hastalık Başlangıç Yılı: 2010

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen bkr60 » 24.07.2021 - 00:29

Arkadaşlar prostatim çok buyumus sizce eskisehirde tupmt tedavisi olsam faydasi olur mu bu baslik neden alt siralara indi fayda gormedimi kimse

canadianguy1
Mesajlar: 369
Kayıt: 25.06.2020 - 21:16
Şehir: Ankara
Hastalık Başlangıç Yılı: 2014

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen canadianguy1 » 07.09.2021 - 17:42

Termo olanlar durumlarini hangi semptomlarina iyi geldigini burdan paylasabilirlermi? Coskun hocam sizde suana kadar aldiginiz geribildirimler hakkinda bilgi vermeniz mumkunmu? 3-5 sene iyilesemeyen artik antibiyotik kullanmak istemeyenler icin bir kurtulus olabilir belki fakat sonucta uretraya girildigi icin ve isi verildigi icin yas gencse insanlar olasi yan etkilerinden de cekiniyor, buradan islem hakkinda biraz ayrintili bilgi vermeniz ve geri donutler hakkindada bilgilendirmeniz mumkunmu? Ayrica olan arkadaslarda yazabilirlerse cok iyi olur.

bayramoglu
Mesajlar: 140
Kayıt: 21.02.2021 - 05:01
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2004

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen bayramoglu » 30.09.2021 - 02:13

Prostatite yazdı:
canadianguy1 yazdı:Termo olanlar durumlarini hangi semptomlarina iyi geldigini burdan paylasabilirlermi? Coskun hocam sizde suana kadar aldiginiz geribildirimler hakkinda bilgi vermeniz mumkunmu? 3-5 sene iyilesemeyen artik antibiyotik kullanmak istemeyenler icin bir kurtulus olabilir belki fakat sonucta uretraya girildigi icin ve isi verildigi icin yas gencse insanlar olasi yan etkilerinden de cekiniyor, buradan islem hakkinda biraz ayrintili bilgi vermeniz ve geri donutler hakkindada bilgilendirmeniz mumkunmu? Ayrica olan arkadaslarda yazabilirlerse cok iyi olur.


Fayda goren de oldu görmeyen de oldu. iyileşmeyenlere şimdiki bakış açım olsa yapmayabilirdim. Ama hiç yan etki söyleyen olmadı. Prostat büyümesi olan yaşlı erkrklerde de bir yan etkisi olmadı.


bayramoglu yazdı:
bayramoglu yazdı:Hocam kitabınızı okudum. Çok faydalı ve başarılı.sizi yürekten tebrik ediyorum. Ben eski özel harekatçıyım. Yaşam koşulları nedeniyle ve çalışma yoğunlundan dolayı biraz ihmal ettiğimin farkındayım. Bende peniste şiddetli geri çekilme var soğuk ve kurumuş gibi. 4 5 yıldır resmen küçücük kaldı. Hocam benim hiç idrar şikayetim yok. İşerken yanmam var sadece okadar. Oda çok baharatlı ve ya acı yersem, ki hep uzak duruyorum bunlardan. Hocam benim problemim ciddi sertleşme bozukluğu ve diplerde olan cinsel isteksizlik. Hiç isteğim yok desem yeridir. Biraz uğraştım bu hastalıkla ama baş edemedim. Hocam sizi rahatsız etmeden iletişime geçebilirsem çok sevinirim. Bir an önce hastanenize gelip sizinle görüşmek istiyorum. Eğer gerekiyosa hemen termo terapi olup fayda görmek istiyorum çünkü çok yoruldum bu hastalıktan. Hocam sizinle telefonla iletişime geçmem mümkün mü ? Çünkü yaklaşık bi 15 20 gün sonra eskişehire gelmek istiyorum.


Hocam bu arada yaşım 34 bekarım.

kadir
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 7661
Kayıt: 19.04.2015 - 23:04
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2004
Yaş: 63

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen kadir » 02.10.2021 - 00:42

Arkadaşlar, kaç kişi termoterapi oldu? İyilesen kaç kişi var? Bunları bilmemiz lazım. Bu yöntemden kaç kişi fayda gördü? Yada görmedi. Görmeyenlerin durumu hakkinda bilgi alabilirmiyiz?
Vicdanından korkan, kimseden korkmaz...

Farate
Mesajlar: 273
Kayıt: 13.07.2020 - 13:15
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2017

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen Farate » 02.10.2021 - 09:22

Ben iyiyim... Çok sukur

kadir
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 7661
Kayıt: 19.04.2015 - 23:04
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2004
Yaş: 63

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen kadir » 02.10.2021 - 09:45

Farate yazdı:Ben iyiyim... Çok sukur

Seni biliyoruz farate kardeşim, başka yokmu iyi olan?
Vicdanından korkan, kimseden korkmaz...

asosyal
Mesajlar: 1582
Kayıt: 25.06.2015 - 15:41
Şehir: sinop
Hastalık Başlangıç Yılı: 2011
Yaş: 35

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen asosyal » 02.10.2021 - 10:39

Bir kaç kişi daha vardı iyi olan ama tedaviye cevap vermeyen daha çok bildiğim

kadir
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 7661
Kayıt: 19.04.2015 - 23:04
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2004
Yaş: 63

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen kadir » 02.10.2021 - 10:45

asosyal yazdı:Bir kaç kişi daha vardı iyi olan ama tedaviye cevap vermeyen daha çok bildiğim

Bu arkadaşlar niye bilgi vermez anlamiyorum.
Vicdanından korkan, kimseden korkmaz...

Dertlii
Mesajlar: 113
Kayıt: 02.06.2021 - 14:42
Şehir: İzmir
Hastalık Başlangıç Yılı: 2017

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen Dertlii » 03.10.2021 - 22:44

Abi bnde tumt düşünüyor um şükür covit19 PCR testi m üç pozitif çıkması ardından şükür ilk negatif çıkması beni işe başlama m açısından da mutlu etti iki negatif testi istiyor lar onuda yarın vereceğim ege üniversitesi tıp fakültesi hastanesi nde çalışıyor um abi hasta taşıma personel iyim bnde tumt önerdi bana gözde hast üroloji uzmanı Dr Ersin by ama biraz açıkçası orası için konuşuyorum tâbi az ticari buldum gerçi bir çok yer öyle sağlığa para girdi bizim derdimiz para değil şifa tabi ki bilhassa son gittiğimde. Şu ana kadar hiç prstat masajı ile PCR baktırmadm sadece dinleyip ilk teşhis i çalıştığı m.hastanede 2017 de prfff Dr öykü dinleyerek teşhis etmişti stajyer Lee r le birlikte. Şimdi tumt düşünüyor olsam bile önce masaj ı deneyim fayda etmezse ücreti öğrenip ona göre tedavi yöntemleri deneyip okuyup danışıp ve önemli si foruma yazacağım . Allah'a ısmarladık esence kalın inş.

Hola
Mesajlar: 379
Kayıt: 25.07.2020 - 03:32
Şehir: Ankara
Hastalık Başlangıç Yılı: 2014

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen Hola » 04.10.2021 - 16:30

Sevgili kardeşlerim Prostatın içini kazitinca sık idrara çıkma sorunlarım biter mi sizce evliyim 2 oğlum var başka çocuk düşünmüyoruz eşimle cinselliği etkilermi kazımak ve bunu yapan hastaneler veya Doktorlar varmı Türkiye de

kadir
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 7661
Kayıt: 19.04.2015 - 23:04
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2004
Yaş: 63

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen kadir » 04.10.2021 - 19:20

Hola yazdı:Sevgili kardeşlerim Prostatın içini kazitinca sık idrara çıkma sorunlarım biter mi sizce evliyim 2 oğlum var başka çocuk düşünmüyoruz eşimle cinselliği etkilermi kazımak ve bunu yapan hastaneler veya Doktorlar varmı Türkiye de

Cinselligi etkiler.
Vicdanından korkan, kimseden korkmaz...

Hola
Mesajlar: 379
Kayıt: 25.07.2020 - 03:32
Şehir: Ankara
Hastalık Başlangıç Yılı: 2014

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen Hola » 05.10.2021 - 02:22

Tetik nokta masajı nasıl yapılır hocam buradaki doktorlar bilmezler

onur2424
Mesajlar: 253
Kayıt: 25.10.2021 - 10:11
Şehir: İstanbul

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen onur2424 » 16.11.2021 - 06:12

kadir yazdı:
Hola yazdı:Sevgili kardeşlerim Prostatın içini kazitinca sık idrara çıkma sorunlarım biter mi sizce evliyim 2 oğlum var başka çocuk düşünmüyoruz eşimle cinselliği etkilermi kazımak ve bunu yapan hastaneler veya Doktorlar varmı Türkiye de

Cinselligi etkiler.

Prostati aldirmak biye cinselligi etkiliyor kadir abi?

wolfpack
Mesajlar: 606
Kayıt: 28.03.2016 - 00:44
Şehir: Lefkoşa
Hastalık Başlangıç Yılı: 2014

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen wolfpack » 16.11.2021 - 08:34

kadir yazdı:
asosyal yazdı:Bir kaç kişi daha vardı iyi olan ama tedaviye cevap vermeyen daha çok bildiğim

Bu arkadaşlar niye bilgi vermez anlamiyorum.


Abi belki de iyi olmuslardir. Ugramiyorlar bile. Farate'ye ben bakiyorum giriyor forma ama yaziyorum cevap yok. Sanirim konusmak bile istemiyor artik bu durumu.

Farate
Mesajlar: 273
Kayıt: 13.07.2020 - 13:15
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2017

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen Farate » 16.11.2021 - 17:02

wolfpack yazdı:
kadir yazdı:
asosyal yazdı:Bir kaç kişi daha vardı iyi olan ama tedaviye cevap vermeyen daha çok bildiğim

Bu arkadaşlar niye bilgi vermez anlamiyorum.


Abi belki de iyi olmuslardir. Ugramiyorlar bile. Farate'ye ben bakiyorum giriyor forma ama yaziyorum cevap yok. Sanirim konusmak bile istemiyor artik bu durumu.

Hocam ben burdayım
Stresli zamanlar geçiriyorum işim gereği hep stres altındayım zaten...
Ne zaman yazdın görmedim
Ara ara girer bakarım
Söz vermiştim iyileşsemde çekip gitmeyeceğim diye.
Kış geldi ufak ağrılarım oldu ( soğuktan bağımsız pskologa gidip antidepresan aldım geçti prostatit ile mi bağı vardı başka bir şeymi bilmiyorum. Ereksiyon da git gel yaptı 1 hafta boyunca antidepresan başlayınca düzeldim )
Sorun varsa sorabilirsin.

asosyal
Mesajlar: 1582
Kayıt: 25.06.2015 - 15:41
Şehir: sinop
Hastalık Başlangıç Yılı: 2011
Yaş: 35

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen asosyal » 16.11.2021 - 19:33

Farate forumda cevap veriyor kardeşim termoterapi yaptırmıştı o düzeldi arada uğrar

Farate
Mesajlar: 273
Kayıt: 13.07.2020 - 13:15
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2017

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen Farate » 16.11.2021 - 19:58

asosyal yazdı:Farate forumda cevap veriyor kardeşim termoterapi yaptırmıştı o düzeldi arada uğrar

Burdayım abi :D

Hola
Mesajlar: 379
Kayıt: 25.07.2020 - 03:32
Şehir: Ankara
Hastalık Başlangıç Yılı: 2014

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen Hola » 17.11.2021 - 03:35

Ferate sen nerede yaptırmıştın

Farate
Mesajlar: 273
Kayıt: 13.07.2020 - 13:15
Şehir: istanbul
Hastalık Başlangıç Yılı: 2017

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen Farate » 17.11.2021 - 07:40

Hola yazdı:Ferate sen nerede yaptırmıştın

Eskişehir coşkun hocada yaptırdım

wolfpack
Mesajlar: 606
Kayıt: 28.03.2016 - 00:44
Şehir: Lefkoşa
Hastalık Başlangıç Yılı: 2014

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen wolfpack » 17.11.2021 - 08:38

Farate yazdı:
wolfpack yazdı:
kadir yazdı:Bu arkadaşlar niye bilgi vermez anlamiyorum.


Abi belki de iyi olmuslardir. Ugramiyorlar bile. Farate'ye ben bakiyorum giriyor forma ama yaziyorum cevap yok. Sanirim konusmak bile istemiyor artik bu durumu.

Hocam ben burdayım
Stresli zamanlar geçiriyorum işim gereği hep stres altındayım zaten...
Ne zaman yazdın görmedim
Ara ara girer bakarım
Söz vermiştim iyileşsemde çekip gitmeyeceğim diye.
Kış geldi ufak ağrılarım oldu ( soğuktan bağımsız pskologa gidip antidepresan aldım geçti prostatit ile mi bağı vardı başka bir şeymi bilmiyorum. Ereksiyon da git gel yaptı 1 hafta boyunca antidepresan başlayınca düzeldim )
Sorun varsa sorabilirsin.


Cok gecmis olsun Farate. Umarim nukssuz hep boyle kalirsin. Termo dusunuyorum bende. O yuzden ulasmaya calistim sana. Ciddi sekilde bosalirken meninin az cikmasi (ya tikaniklik var ya geri kacma var uretimde bisey yok eminim ya da fiskirtma mekanizmasinda bisey var), ereksiyon problemi (antidepresan alinca duzeliyor gibi), bosalirken yanma, agri (ara ara), bosalinca rahatlayamama gibi beni biktiran bazi semptomlardan kurtulmak istiyorum. Agriyi siziyi gectim artik ben onlara raziyim. Bosalma problemleri ve bosalirken rahatlayamama zevk alamama durumunu cozsem yeterli. Bir omur idare ederim bunlari cozersem. Termo bunlara iyi gelir mi onu merak ediyor ve arastirmaya calisiyorum. Cinsel hayatim bitti son 1 2 yildir. Buyuk problem olmaya basladi hayatimda.

Hola
Mesajlar: 379
Kayıt: 25.07.2020 - 03:32
Şehir: Ankara
Hastalık Başlangıç Yılı: 2014

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen Hola » 17.11.2021 - 13:00

Sık idrara çıkma varmı peki sende

wolfpack
Mesajlar: 606
Kayıt: 28.03.2016 - 00:44
Şehir: Lefkoşa
Hastalık Başlangıç Yılı: 2014

Re: TUMT TERMOTERAPİ ISI TEDAVİSİ OLANLAR...

Mesajgönderen wolfpack » 17.11.2021 - 14:05

Hola yazdı:Sık idrara çıkma varmı peki sende


Hola bu sik idrar bende cok olmadi. Bir hastaligin baslarinda oluyordu. Gece idrara cikma hele hic olmuyordu. Son bir iki ay icerisinde bir kac gece haric ve bir iki gun haric hic olmadi. Bende daha cok acil idrara cikma istegi oluyor. Idrar gelince hemen yapmam lazim gibi hissediyorum. Ben bu sik idrar isini iyilesme belirtisi olarak algiliyorum. Neden mi? Hic sik idrar yasamayan ben antibiyotik, spor, saglikli yasam tarzi yaparkenden sik idrar basliyor sonraki gunler rahatlamalar basliyor.